בתערוכת CES 2017 שיתפה יונדאי עם הקהל את החזון שלה לעתיד כלי הרכב, לשם כך חברה יונדאי לסיסקו בכדי ליצור את “הרכב האינטילגנטי מקושר על”. רכב הקונספט של יונדאי, מתחבר כמובן לאינטרנט, ולשאר אביזרי הבית החכמים ואינטרנט של החפצים, בין השאר בתקן שיצרה יונדאי שנקרא “חיבור כחול” ומאפשר לשלוח יעדים לרכב מראש ולקבל מידע בשעון החכם, אך החיבור לבית לא מתבצע רק על גבי הרשת. למעשה הרכב מתחבר פיזית לבית והופך לחלק מהבית עצמו והופך לחלק אינטגרלי, ככה שאתם יכולים גם לשבת על מושב המכונית גם בסלון.
אבל רובד קישורי נוסף הוא חיבור באמצעות Google Home. חברת הרכב הקוריאנית הכריזה על שיתוף פעולה עם גוגל בו תטמיע את הסייען של גוגל ברכביה. הסייען של גוגל יאפשר לנהג לשלוט על הרכב באמצעות פקודות קוליות בלבד למשל להתניע את הרכב, לנעול את הדלתות,להדליק ולכבות אורות ולשלוט על טעינת הרכב (בגירסאות החשמליות) ועוד. השלב הבא הוא כמובן חיבור ל-Google Home בבית, אך טרם הוכרזו פרטים על כך.
ואיך אפשר בלי רכב אוטונומי? בתערוכה הציגה החברה גירסאת פיתוח של הרכב האוטונומי המבוסס על דגם ה-Ioniq, שנחת לאחרונה בישראל. בשונה משאר החברות, יונדאי שמה דגשה על שימוש במפות וכמות מופחתת של חיישנים כדי להנגיש את היכולות האוטונומיות.
לדברי החברה תאריך היעד למכונית האוטונומית שלה הוא 2021 בו מקווה החברה שיסתיים תהליך הפיתוח של הרכב, והרגולציה תאפשר נהיגה אוטונומית מלאה.
[…] תרתי משמע. יונדאי, אחת המתחרות החזקות בתחום (כתבנו עליה כאן), השיקה השבוע את איוניק 5, שעד כה הייתה מוכרת כאן כרכב […]