שובה של האפוקליפסה: הוכרז Fallout 4

למי שיש לו משחקי מחשב בדם, השבועות שלפני פתיחת תערוכת E3 השנתית הם מהמלהיבים ביותר בשנה, עם מספר גדול של גילויים והכרזות שמגיע לשיאו במסיבות העיתונאים החגיגיות של חברות המשחקים הגדולות ביום שלפני הפתיחה. השנה יערך האירוע בין ה-16 ל-18 ביוני, והחדשות המשמחות כבר החלו לזרום: ראשית חשיפה של המשך לאתחול של סדרת האסטרטגיה הגדולה XCom, ועתה, משחק ששחקנים מחכים בקוצר רוח לכל סוג של דיווח עליו כבר שנים: פולאאוט 4.

ההמתנה לחשיפת Fallout 4 הייתה מלווה בשנתיים האחרונות במספר גדול של שמועות, ספקולציות ואפילו אתר ספירה לאחור שהתיימר להיות רשמי והתגלה כזיוף. הפעם הספירה לאחור הייתה אותנטית, ובסיומה פורסם באתר של חברת בת’סדה, יוצרת המשחק, קדימון ראשון למשחק התפקידים הפוסט-אפוקליפטי.

הקדימון מוצג בגרפיקה מתוך מנוע המשחק, וניתן לראות שיפור משמעותי ביחס למשחקים קודמים של האולפן, עם דגש ברור על תאורה משוכללת יותר ואנימציה יותר ריאליסטית. עושה רושם שהמראה הכללי יהיה מעט צבעוני יותר משל המשחקים הקודמים בסדרה. המשחק מפותח על ידי הצוות שהיה אחראי לפולאאוט 3 ול-Skyrim.

שמועה אחת לפחות לגבי פולאאוט 4 התגלתה כנכונה: העולם הפתוח של המשחק מבוסס על העיר בוסטון וסביבותיה, אזור התרחשות צפוני יותר מזה של וושינגטון הבירה בפולאאוט 3. מי שמכיר את העיר, יוכל לזהות בסרטון מספר אתרים מרכזיים מתוכה. מכאן גם סביר להסיק שהשמועה לפיה MIT, מכון המחקר הטכנולוגי המפורסם שבפרברי בוסטון, ייקח חלק חשוב בעלילת המשחק, נכונה גם היא.

טוד הווארד, שהוביל את פיתוח סדרת Elder Scrolls של בת’סדה מאז Morrowind, והיה מנהל פיתוח פולאאוט 3, משמש גם בפולאאוט 4 כראש הצוות.

הודעת החשיפה כללה ציטוט שלו: “אנחנו יודעים מה משמעות המשחק הזה לכולם. הזמן והטכנולוגיה אפשרו לנו להיות שאפתניים יותר איתו. מעולם לא התרגשנו כל-כך ממשחק שיצרנו ואנחנו “מתים” לחלוק אותו עימכם”. מידע נוסף על פולאאוט 4 צפוי להתפרסם בזמן מסיבת העיתונאים של בת’סדה, ב-14 ביוני, שם גם נזכה למבט ראשון של ממש ב-Doom 4, אבל תצוגה יסודית של המשחק מתוכננת רק לסוף התערוכה, ב-18 לחודש.

בשלב זה לא הוכרז למשחק מועד יציאה, אבל אנחנו יודעים שהוא יצא למחשב, ל-PS4 ול-Xbox One.


Discover more from החיבור

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

אודי יוגב

אודי יוגב כותב על משחקי מחשב והתעשיה שגדלה סביבם מאז שנת 2000, כותב, כתב או שימש כעורך עבור ynet, נענע10, vgames ו-Games.co.il. הזיכרון השני שלו הוא הפעם הראשונה שהוא קשר את שרוכי הנעליים לבד. הראשון הוא של משחק פונג ביתי מאטארי, שהפגישה איתו היוותה, מתברר, סוג של התחלה של סוג של קריירה.

השמיעו את קולכם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

banner