התנסינו עם שעון Gear S הבא: מודד לחץ דם ואק”ג [וידאו]

אי שם בינות לבניינים המפויחים במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, שוכן יהלום מסוג אחר. מרכז המחקר והפיתוח של סמסונג בישראל.

future simband gear s

ה-Gear S הבא. עמוס בחיישנים

המרכז, שמכונה בראשי תיבות SSIC, כלומר מרכז האסטרטגיה והחדשנות, הוא למעשה חממה להאצת חדשנות. במשרדים של המרכז וגם בסמוך אליו, יושבות כמה חברות הזנק שמהוות חלק מהאסטרטגיה והחדשנות העתידית של סמסונגלפי רותי אדר, מנהלת המרכז, סמסונג מאתרים ומכניסים תחת קורת הגג שלהם כל טכנולוגיה שהיא מהפכנית (disruptive), בארבעה תחומים: התקני בריאות ניידים, אינטרנט של החפצים, ממשקים חדשים כמו מציאות רבודה או תלת ממד ואחסון.

העיקרון הוא בעבודה משותפת, להכניס את המוצר שיוצר ההזנק כמה שיותר מהר לפלטפורמת מחקר עתידית של סמסונג, ולקצר את הדרך שלו להשתלבות ביחידה עסקית, כך שהפיתוח ימצא את דרכו כמה שיותר מהר ל-Gear S הבא, או לגלקסי S הבא. ההנחה היא, שהגלקסי S6 שיוצג בשבוע הבא בתערוכת הסלולר הגדולה בברצלונה, יכיל כמה פיתוחים כאלה.

בינתיים, נתנו לנו בסמסונג להתנסות עם שעון Gear S חכם, שהוא חלק מפלטפורמת Simband, פלטפורמת הבריאות של סמסונג, שמכיל בתוכו חיישנים שעוד לא נמצאים באף שעון חכם בשוק – ה-Gear S בגירסת המפתחים שתראו בווידאו שלמטה, מודד גם לחץ דם (תשכחו מלהפשיל את השרוול), את רמת המליחות וההזעה בעור ואפילו מבצע אק”ג. עתיד הבריאות האישית כבר קיים ופועל כיום ברמת גן:

 

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 22 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

תגובה אחתהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

banner