חדשות בישראל: טלוויזיות 8K, שעונים חכמים, אוזניות אלחוטיות ועוד

שעון AMAZFIT GTS

על שולחן המערכת הצטברו השבוע שורה של חדשות שונות, בעיקר מוצרים חדשים המגיעים לישראל, ולכן החלטנו לרכז אותן לכתבה אחת מרוכזת עם כל המוצרים החדשים המשווקים בישראל.

שעוני AMAZFIT מקבלים יבואן חדש

מותג השעונים החכמים AMAZFIT של חברת Humai (מ-“בית שיאומי“) מקבלים יבואן חדש. לצד המילטון, היבואנים הרשמיים של שיאומי ובאג, כעת מצטרפת גם קבוצת ח.י. (יבואנית מוצרי LG וטלפוני נוקיה), כיבואנית.

Humai היא החברה המייצרת עבור שיאומי את מוצרי המחשוב הלביש, כמו למשל ה-Mi Band, אבל גם מייצרת שעונים חכמים תחת המותג שלה, AMAZFIT. השעונים, המספקים יחס עלות/תועלת גבוה מצטיינים בחיי סוללה ארוכים, ותומכים תמיכה מלאה בעברית (למעט דגמי T-REX).

שעון AMAZFIT דגם T-REX

ח.י. תשווק כאן ארבע סדרות שונות: סדרת Bip S הפשוטה, עם חיישן דופק ויכולת מעקב אחרי 10 סוגי פעילויות (כולל שחיה, לראשונה) שיעלה 369 שקלים, סדרות הביניים GTR ו-GTS, שהם שעונים חכמים אלגנטיים (המזכירים במקרה או שלא את האפל ווטץ’), הכוללים GPS מובנה, 12 פעילויות ספורט מובנות, מסך AMOLED וזמן סוללה של בין 12 ל-24 ימי שימוש. המחירים שלהם ינועו סביב 650 שקלים. המותג היקר הוא ה-T-REX, כולל עמידות במים עד חמש אטמוספירות (50 מטר) ועמידות לתנאים קיצוניים לפי תקן MIL-STD-810G, כולל 14 פעילויות ספורט וזמן סוללה של 20 ימים, ויעלה 729 שקלים.

סמסונג משיקה טלוויזיות 8K

שבוע לפני אירוע ההכרזות הגדול שלה לסמארטפונים (ההכרזה השנתית הקבועה על הנוט החדש ומוצרים נוספים, שנדווח גם עליה), הכריזה סמסונג גם על קו הטלוויזיות ה-חדשות שלה בישראל, ובראשו טלוויזיות 8K.

גם השנה המסכים נשענים על טכנולוגיית ה-QLED של סמסונג, שמתוגברת ביכולות בינה מלאכותית והשפרה (Upscaling) של תכנים לרמת 8K, שכן רוב התכנים המוצעים כיום, מן הסתם, אינם מופקים או משודרים ב-8K.

טלוויזיית הדגל החדשה היא TSQ950 QLED 8K, הכולל מעבד “קוואנטום” עבור K8  המשחזר את התמונה עבור הרזולוציה הגבוהה, ללא קשר לאיכות המקורית. זוהי טלוויזיה בעובי של 15 מ”מ בלבד, ויחס מסך לגוף של 99 אחוזים, כך שהוא בפועל למעשה נטול שוליים, וטווח שחזור צבע (גאמוט) של 100 אחוז. בצד הצליל, המעבד יודע לזהות צלילים מוכרים ולשנות את העוצמה בהתאם, וכוללת גם תמיכה ודרייברים עבור 5.1 ערוצים.

לצד סדרת הדגל, סמסונג מציעה גם קווים מיוחדים לדגמי הביניים, כמו The Frame, המאפשרת שינוי של צבע המסגרת בעזרת מסגרות מגנטיות מתחלפות, והרחבת דגמי The Sero, טלוויזיה המסוגלת להסתובב על צירה, כך שהיא מתאימה את עצמה גם לתצוגת מסך אנכית (כמו זו של סמארטפונים).

עוד בחיבור:

ה-“חומה” של סמסונג – המסך שהוא קיר

EVEN H4: להרכיב משקפיים על האוזניים [בלעדי]

רילמי 6: מלא צעצועים באלף שקלים

סדרת הדגל QLED 8K תוצע בגדלים של 65 עד 98 אינץ’ ובמחירים של החל מכ-14,000 שקלים. סדרת ה-4K תוצע בגדלים שבין 50-85 אינץ’, ובמחירים של החל מ-3,190 שקלים. סדרת ה-LifeStyle עם המסכים הפחות שגרתיים, כמו The Frame שתוצע בגדלים של 55-75 אינץ’ והחל מ-5,490 שקלים. ואילו The Sero, יהיה זמין בגודל 43 אינץ’, ובמחיר זהה.

מותג האוזניות 1More עושה עליה

חברת דוגית, המוכרת בישראל בשלל מותגי הכושר, השחיה והצלילה שהיא מייבאת, ביניהם השעונים החכמים של סונטו, מתחילה לייבא לישראל את מותג האוזניות 1More, שרכש לעצמו שם ותהילה ברשת, והמיוצר על ידי חברה המייצרת גם עבור מותגים אחרים כמו שיאומי.

1More ימכרו בישראל מספר דגמים של אוזניות אלחוטיות, רובן מטיפוס ה-In Ear, חלקן אלחוטיות לחלוטין וחלקן אוזניות ספורט המחוברות זו לזו בכבל.

בצד האלחוטי המלא, תשווק דוגית שני דגמים עיקריים – Stylish True Wireless, המציעות עיצוב צבעוני ופחות שגרתי, לצד 6.5 שעות סוללה, ועד 24 שעות הפעלה בעזרת טעינות נוספות מהמנשא, טעינה מהירה, ותמיכה בתקן aptX של קוואלקום. לאוזניות עצמן יש דרייבר טיטניום של 7 מ”מ, ויכולת להשתמש בכל אוזניה בנפרד. הן יעלו 399 שקלים.

הדגם העילי של החברה, הוא ה-True Wireless ANC, הכוללות (כפי שמעיד שמן), מעבד לביטול רעשים. כמו הדגם הקודם, הן כוללות תמיכה בבלוטות’ 5.0 ו-aptX, ופיקוד מלא, כולל שינוי עוצמת ביטול הרעשים בנגיעה. טעינה מלאה אמורה לספק 22(!) שעות פעולה רציפה. האוזניות תומכות גם בטעינה אלחוטית דרך המנשא. התמחור קצת גבוה יחסית למותג חדש – 849 שקלים.

מלבד הדגמים האלחוטיים המלאים, תשווק בישראל דוגית דגם אוזניות ספורט אלחוטיות (המחוברות ביניהן בכבל), בשם iBFree Sport, העשויות מאלומיניום ובעלות זמן פעולה של 9 שעות, ודגם דומה לגיימרים, בשם Spearhead VR, השם דגש על איכות שיחה וסינון רעשי רקע, וגימיק החביב משום מה על גיימרים – תוכניות תאורה מגוונות הניתנות להתאמה. דגם הספורט יימכר תמורת 199 שקלים, ואילו האוזניות לגיימרים ימכרו ב-299 שקלים.

ו…סמארטפון בשביל מבוגרים

ונקנח במוצר שאולי פחות רלוונטי לצעירים, אבל רלוונטי להורים, סבים או סבתות. ה-BASIC SMARTPHONE 2020, כשמו כן הוא: סמארטפון בסיסי למבוגרים, אבל כזה המותאם לעידן הקורונה ומאפשר בעזרת תפעול פשוט לבני המשפחה המבוגרים להישאר בקשר, אם זה בוואטסאפ או ב-Zoom.

הסמארטפון, שפותח ביחד עם חברת ההזנק הישראלית E2C, כולל תצוגה גדולה וברורה על מסך של 6.5 אינץ’ (גודל סטנדרטי של סמארטפונים בימינו), ומגוון טכנולוגיות המיועדות להקל על השימוש לבני הגיל השלישי שלעתים מתקשים באימוץ טכנולוגיות חדשות:

ממשק לחיצה ארוכה מונע לחיצות אקראיות, לחצן מצוקה מובנה שיזום שיחה לבן משפחה או מוקד חירום ושליחת הודעה הכוללת את מיקום המכשיר, לעד 5 אנשי קשר מוגדרים מראש.

אפליקציית בני משפחה, מאפשרת לבני משפחה לסייע בתפעול הטלפון מרחוק עם שיחה מתפרצת, השתלטות על המכשיר מרחוק והגדרת אזורים בטוחים.

ממשק ייעודי לוואטסאפ, הכולל קריאה נוחה של הודעות, שליחה וקבלה של תמונות וסרטונים וריכוז של כל התמונות והסרטונים במכשיר בגלריה אחת, כמו גם מרכז הודעות אחוד המרכז את כל ההודעות מהפלטפורמות השונות במקום אחד. כמו גם מקלדת רחבה וברורה המונעת טעויות הקלדה וממשק הפעלה מפושט.

ה-BASIC SMARTPHONE יהיה זמין אצל המשווקים המורשים ובאתר רונלייט, ומחירו המומלץ יהיה 1,200 שקלים.

נהניתם מהקריאה? שמחים לשמוע.
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים. 

התרומה שלכם (בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום. 



Discover more from החיבור

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות

מערכת "החיבור"

מערכת אתר "החיבור". שורת ההיכר שלנו עבור כתבות שנכתבו על ידי יותר מכותב אחד מזוהה

תגובה אחתהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

banner