ג’ברה מקשיבה לדופק

ג’ברה חשפה הבוקר (ד’) את קו המוצרים החדש שלה, ובראשו Pulse – אוזניות שמודדות גם דופק.

בתחום דיבוריות הבלוטות’ האישיות, הציגה ג’ברה מבחר חדש של אוזניות בלוטות’, בעיצוב נועז יותר, שמזכיר את העיצוב של Jawbone, המתחרה גם בשמות וגם במראה של האוזניות.  האוזניות כוללות אפשרות להפעיל ישירות את סירי או Google Now, עם כפתור ייעודי. לא צריך להוציא את הטלפון כדי לייצר שאילתות ולקבל תשובות. שתיהן ימכרו במחירים שנעים בין 369-400 שקלים.

ג’ברה גם עולה על הגל של אוזניות מוזיקה אלחוטיות בעולם, שהולכות ותופסות את מקומן של האוזניות המחווטות. מנהל השיווק של EMEA, ג’ונתן פנינגטון התגאה באיכות הצליל של האוזניות, ביחס של עלות-תועלת – בארץ, אמר רונן ברקוביץ’ מנכ”ל ביקונקט היבואנית והנציגה של ג’ברה, יעלו האוזניות האלה 499 שקלים. האוזניות מגיעות בכמה צבעים ועמידות לנפילות, אבל לא עמידות

אלחוטיות עם צליל מרשים. Jabra Wireless

אלחוטיות עם צליל מרשים. Jabra Wireless

במים. מהניסיון הקצר שהיה לנו איתן, הצליל אכן מוצלח, אם כי נצטרך לבדוק אותן לעומק כדי להגיע למסקנות.

בתחום הספורט, אמר פנינגטון כי הם מנסים ליטול את ההובלה בתחום של אוזניות הספורט, שזוהי קטגוריה מאוד חזקה בתחום. לדבריו, חוץ מדברים כמו צליל אלחוטי ועמידות למים, הוא טוען שהחוכמה היא גם לספק אפליקציות.

מלבד דגמים כמו הספורט, והרוקס שיקבל גם הוא גירסה ספורטיבית, הדגם העילי הוא Pulse, דגם שמודד גם דופק. ג’ברה טוענים שרוב האנשים שמשתמשים ברצועת חזה כדי למדוד דופק, לא באמת משתמשים בה, כך שיש בשוק עניין באוזניות שמודדות גם דופק. לפי הנתונים של ג’ברה, 94% מהאוכלוסיה רצים ומאזינים למוזיקה כשהסמרטפון בכיסם. האיש מג’ברה טוען כי המדידה שלהם 98% מדויקת מדיוק של אק”ג רפואי.

האפליקציה של ג’ברה מנסה לתת מענה גם בתחום הצליל וגם בתחום של האימונים, כמו גם תאימות לאפליקציות ריצה פופולריות כמו Endomondo או Runtastic. ישנם 20 סוגי אימונים מתוכננים מראש, כולל האפשרות להוסיף סוגי אימונים שלא הוגדרו, וסיכום אימונים כולל כל הנתונים שאנחנו מכירים כמו מרחק, קלוריות שנשרפו ועוד. עוד תכונה חמודה שג’ברה שילבו באפליקציה, היא מבחן VO2, שמודד את שריפת החמצן שלך כעדות לרמת הכושר.

 

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 22 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

2 תגובותהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

banner