לוואווי יש טלפון דגל חדש: Mate S ותג מחיר לשעון חכם

ריצ’רד היו, מנכ”ל וואווי מוצרי צריכה אמר היום  (ד’) מעל הבימה באירוע של וואווי בברלין, כי הטכנולוגיה מיועדת לבני אדם והחדשנות מיועדת לאנשים, והכריז על ה-Mate S, טלפון הדגל החדש של החברה. עוביו של הטלפון הוא 2.65 מ”מ והוא מתכתי.  המסך מצופה בזכוכית גורילה דור 4 ובעל ציפוי דוחה נוזלים.

המסך הוא בגודל 5.5 אינץ’, עם רוויה וניגודיות גבוהים, לטענת היו. משום מה, וואווי מתגאים בדמיון של המכשיר שלה לאייפון. עוד מתגאים בוואווי שהם עושים אנטנה קטנה יותר מיצרנית האייפון. לא מעט שקופיות השוו את המייט החדש לאייפון 6. בגבו של המכשיר, קבוע חיישן טביעות אצבע, והוא יגיע בחמישה צבעים: ורוד, כסוף, שחור, זהב ולבן.

P9024318

החידוש הגדול: force touch – מסך מגע לחיץ שגם מגיב לעצמת הלחיצה ולא רק למגע. וואווי כמובן משתמשים ברגישות ללחץ כדי לייצר גימיקים שונים בממשק, אבל החלק המרשים: המסך גם יכול למדוד משקל של חפצים שמונחים עליו.

עוד במכשיר הדגל החדש מצלמת 13 מגהפיקסל, שכמיטב צו האפנה תכיל גם מצב “מקצועי” וידני. למצלמה הקדמית, 8 מ”פ, יש גם מבזק קדמי לתאורה רכה יותר. כולל תמיכה בתקן הדפסה משותף של יצרני מדפסות מובילים.
 P9024321
עוד פטנט חמוד הוא הקלטה כיוונית – אפשרות שליטה על כיוון ההקלטה. ההדגמות אמנם נשמעו קצת מופרכות, אבל הטכנולוגיה נשמעת, תרתי משמע, מעניינת.  המייט יושק עוד החודש בשורה של מדינות, כולל ישראל, החל מ-649 יורו.

נקודה מוזרה: במהלך כל המצגת, המאוד ארוכה, לא אוזכרו נתונים טכניים כמו סוג המעבד שנמצא בטלפון או כמות הזיכרון.

שעון וואווי
עוד באירוע חשפה וואווי את מחירו של השעון החכם שלה.השעון, שהוכרז במרץ השנה, מגיע בארבעה עיצובים, המחירים של הגדלים השונים ינועו מ-399 עד 699 יורו. השעון יוצע למכירה בשבועות הקרובים בארה”ב.

P9024335

גילוי נאות: הכותב הינו אורח וואווי בברלין


Discover more from החיבור

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

אולי יעניין אתכם גם...

על אודות המחבר לצפיה בכל הכתבות לאתר המחבר

ניב ליליאן

העורך האחראי של "החיבור".

ניב ליליאן הוא עיתונאי חוקר בעל ניסיון של 22 שנה בכתיבה על טכנולוגיה, אינטרנט והשפעותיהם על פוליטיקה וחברה. כעורך ערוץ המחשבים של ynet בשעתו, הוא הוביל קמפיין עיתונאי נרחב ועיקש שהביא את סכנות המאגר הביומטרי לידיעת הציבור, ופרסם תחקירים על עוולות צרכניות כמו התערבות ספקיות האינטרנט הישראליות בתעבורת רשת, לצד פרשנויות מורות נבוכים וקלות לעיכול.
פרט טריוויה: הוא העיתונאי הישראלי הראשון שראיין את מנכ"ל גוגל.

תגובה אחתהשמיעו קולכם

השמיעו את קולכם

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

banner