[rrssb]
יצרנית צמידי הפעילות Fitbit צפויה להשיק קו חדש של מוצרים, ביניהם שני צמידי פעילות, Charge ו-ChargeHR, ושעון חכם בשם Surge המיועד לחובבי ספורט.
בחומרי פירסום שנחשפו על ידי האתר Gizmodo ניתן ללמוד כי ה-Charge ככל הנראה תחליף את ה-Fitbit Force הבעייתי שגרם לגירויי עור אצל העונדים. Charge תספק מעקב אחרי מספר הצעדים, מרחק, שריפת קלוריות ועוד. הרצועה תשמש גם כשעון מעורר על ידי רטט, תנטר את איכות השינה, ותציג מידע על שיחות נכנסות (בקישור לטלפון סלולרי), על גבי מסך קטן שישולב בה.
ה-ChargeHR תעשה שימוש בטכנולוגיית ה-PurePulse של החברה, אשר על ידי חיישנים שונים, בכללם גם חיישנים אופטיים, יספקו מידע קרדיולוגי בזמן אמת ויאפשרו ניטור מדוייק יותר של שריפת הקלוריות.
ה- Fitbit Surge הוא השעון החכם של החברה שנחשף על ידי TheVerge, אולם החברה מייעדת אותו בעיקר לחובבי הספורט, ומכנה אותו בשם “שעון על”. השעון, שיגיע עם GPS, יספק מידע על הפעילויות הספורטיביות, כמו מרחק, מהירות, קצב ועוד. גם כאן יעשה שימוש ב-PurePulse למעקב אחרי דופק, שריפת קלוריות ועוד. מלבד שאר התכונות אשר נמצאות גם בצמידי הפעילות, ה-Surge יציג מידע אודות שיחות נכנסות, התרעות ועוד.
בין שאר הפרטים שנחשפו על קו המוצרים החדש, נחשפו גם מחיריהם של המכשירים. מחירם של ה-Charge ו-ChargeHR יעמוד על 185 ו-220 דולר בהתאמה, בעוד שה-Surge יעלה 249 דולרים.
חברת Fitbit היא מבין החברות הגדולות ביותר בתעשיית צמידי הפעילות. על פי חברת המחקר Euromonitor, נמכרו למעלה מ-2.3 מיליון צמידים שלה בשנה אחרונה, כך שלמעשה החברה היא בעלת כמחצית מנתח השוק הכולל. עד כה גייסה החברה 66 מיליון דולרים מקרנות הון סיכון שונות מביניהן גם זרוע ההשקעות של חברת קוואלקום.
Discover more from החיבור
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
[…] הפסיקה למכור את מוצרי Fitbit המתחרה, ככל הנראה לאור השקת השעון החדש שלה עצמה. שוק המחשוב הלביש בדגש על נתוני פעילות […]