פעם, בעידן שלפני המגיפה, הביתן של פיליפס בתערוכת IFA בברלין הוא אחד הביתנים שהקפדתי תמיד באדיקות שלא לפספס, ויש לכך סיבה.
לא פעם כאן ב-“חיבור” היללנו את המוצרים של פיליפס, ואנחנו תמיד סקרנים לגבי מה שהיא מציגה, פשוט בגלל שזו חברה מאוד ממוקדת מטרה, לא מתפזרת, ושהחדשנות באמת בראש מעייניה, ולא רק מהשפה לחוץ כמו שהרבה חברות מכריזות על עצמן.
עוד בחיבור:
OneBlade – הלהב האחד שעושה הכל [סקירה]
פיליפס 9000 פרסטיג’: המכונה שהחזירה לי את האמונה
אצל פיליפס ההולנדית החדשנות היא אכן בדנא של החברה, וזו גם חברה שלא מהססת להיפטר ממטען עודף: בשנים האחרונות הוציאה פיליפס החוצה את חברת התאורה שלה, ונפטרה מחטיבת המסכים שלה (שעברה לידיים של בעלי AOC) והיא מתמקדת במוצרים ביתיים, מכשירי היגיינה אישית ומכשירי בריאות ורפואה.
אז תערוכת IFA במהדורתה הווירטואלית הסתיימה זה מכבר, אבל החדשות לא מפסיקות לזרום (אגב, בשבועות הקרובים ישנן הכרזות מעניינות גם מ-LG ונוקיה, כמובן שעל הכל נדווח כאן. הישארו עימנו!). גם מפיליפס, שהכריזו על כמה מוצרים, ביניהם שניים שתפסו את עיניי: מגהץ חכם, המשלב בינה מלאכותית (לעניות דעתי פעם ראשונה במוצר הביתי הזה), ומכונת קפה ידידותית לסביבה.
מגהץ חכם שמזהה בדים
מגהץ האדים PerfectCare מסדרה 9000 של פיליפס, מגיע עם טכנולוגיה לחישת בדים, לטענת פיליפס, לראשונה אי פעם במגהצים. פיליפס ידועה בכך שהיא משלבת בינה מלאכותית גם במוצרים אחרים כמו מכונת הגילוח שלהם בחלק מהסדרות, וטכנולוגיית חישת הבדים כאן, מזכירה את מה ש-LG עושים במכונות הכביסה שלהם.
בעזרת מצלמה ובינה מלאכותית, המגהץ יודע לזהות את סוג הבד שמונח לפניו, ולכוון בעצמו, אוטומטית, את הטמפרטורה וכמות האדים האידיאלית עבור אותו סוג בד, לגיהוץ נטול מאמץ וללא צורך לשנות הגדרות במגהץ בעצמכם.
מכונת קפה ידידותית לסביבה SENSEO Viva Café Eco
בשנים האחרונות, פיליפס גם בלעה לקרבה מותגי מכונות קפה מוצלחים כמו סאיקו, והתחילה להוציא יותר מכונות קפה תחת המותג שלה, בכמה סדרות שונות.
סדרת ה-Senseo היא הסדרה של פיליפס למכונות קפה מבוססות קפסולות (אצל פיליפס הן נקראות טבליות, pads). והייחוד של ה-Senseo Viva Café Eco, הוא מחשבה על הסביבה: המכונה מיוצרת כולה מפלסטיק ממוחזר, לטענת פיליפס היא צורכת 28% פחות אנרגיה, וקפסולות הקפה שלה מתכלות, בניגוד לקפסולות פלסטיק או אלומיניום.
נהניתם מהקריאה? שמחים לשמוע.
בכתבה שזה עתה קראתם הושקעו שעות רבות של איסוף מידע, תחקיר, כתיבה, עריכה, גרפיקה, עיצוב, צילום ועריכת וידאו. “החיבור” מופק על ידי שורה של עיתונאים מקצועיים, שבשבילם עיתונות היא שליחות – אבל היא גם פרנסה ואנחנו רוצים לעבוד עבורכם, הקוראים.
התרומה שלכם (בעלות של כוס קפה) מבטיחה את קיומו של “החיבור” כמגזין עצמאי, אובייקטיבי, חופשי מתלות במפרסמים, ותאפשר לנו להביא לכם עוד סיפורים ומידע מעניין ומועיל, כל יום.
[…] הקורונה הולכת לשום מקום, בוודאי לא בישראל. כמו שראינו ב-IFA הווירטואלית האחרונה, חברות אלקטרוניקה רבות הפנימו את המציאות החדשה, […]
[…] ביחד עם חברת המסכים AOC (שמוכרת כיום גם את המותג “פיליפס” במסכים), על פרויקט משותף – “מסך מירוצים” […]
[…] הכביסה שלהם המצוידת בבינה מלאכותית ויודעת לזהות את הרכב הבד שממנו עשויים הבגדים ולהתאים את תוכנית הכביסה לפיו, דרך הרעיון המעניין של […]
[…] בפארקי השעשועים שלה. בניסוי שיחל הקיץ, בשיתוף פעולה עם פיליפס, המובילה בטכנולוגיות דימות – שתי הענקיות מנסות להקל […]
[…] לישראלים את השם פיליפס, רבים ישר חושבים על נורות, אוזניות ומכונות גילוח. […]